Agnieszka, Patrycja, Natalia - 5 faktów o nas


Na naszej stronie pojawia się wiele bezcukrowych przepisów, z których z przyjemnością korzystacie. Jednak rzadko piszemy cokolwiek o sobie i nie wiecie o nas zbyt wiele. Jakiś czas temu powstał post (klik), w którym pokazałyśmy kawałek siebie i mieliście okazję poznać kilka podstawowych rzeczy z naszego życia 😉 Obiecałyśmy, że coś takiego będzie się pojawiać co jakiś czas, zatem właśnie dziś przychodzimy do Was z 5 faktami, ciekawostkami o każdej z nas.


Natalia
# 1
Jestem na III roku logistyki na Politechnice Poznańskiej, jednak poza studiami pełnię funkcję Koordynatora Działu PR&Marketing w Studenckim Forum Business Centre Club. Jakiś czas temu uświadomiłam sobie, że to nie moje wykształcenie logistyczne, a działalność marketingowa sprawia mi radość i satysfakcję. To jest to, co kocham robić i mogłabym robić godzinami. Postanowiłam zatem skończyć studia i uzyskać tytuł inżyniera, jednakże całkowicie zmienić swoją przyszłą ścieżkę kariery i pracuję nad tym, by pójść w kierunku marketingu ☺

# 2
Od lat jestem zakochana w siłowni i zawsze poświęcałam się tylko treningowi siłowego. Od jakiegoś czasu moje podejście i nastawienie nieco się zmieniło i w międzyczasie zakochałam się w jodze! Próbowałam połączyć ją z ćwiczenia z obciążeniem, jednak z powodu małej ilości czasu wolnego, słabo mi to wychodziło. Postanowiłam zatem zrezygnować z siłowni na rzecz pełnego poświęcenie się jodze i naprawdę jestem zadowolona ze swojej decyzji.

# 3
Jestem perfekcjonistką z małą manią kontroli, która kocha wszystko planować. U mnie zawsze wszystko musi być przygotowane idealnie i każdy szczegół musi być dopracowany. Z jednej strony to zaleta, lecz z drugiej niekiedy utrudnia funkcjonowanie 😁 Uwielbiam także mieć nad wszystkim kontrolę i bardzo nie lubię, gdy coś się dzieje spontanicznie. Nie wyobrażam sobie również żyć bez mojej pełnej organizacji. Bez kalendarza czuję się jak bez ręki i każdy dzień muszę mieć odpowiednio rozplanowany 😉

# 4
Uwielbiam czytać! Zarówno książki, jak i artykuły czy blogi. Niestety z powodu małej ilości czasu wolnego nie mogę poświęcać temu tyle czasu, ile bym chciała. Od dłuższego czasu moim ulubionym gatunkiem powieści są thrillery psychologiczne. Jeżeli nie czytam powieści, to sięgam po coś z zakresu marketingu lub rozwoju osobistego i motywacji.

# 5
Moim największym marzeniem jest pomieszkać jakiś czas w Nowym Jorku. Od dziecka ogromną sympatią darzę to miasto i jest to miejsce, w którym z pewnością idealnie bym się odnalazła. Kocham duże miasta i nie wyobrażam sobie życia na wsi czy w mniejszym miasteczku.



Agnieszka

# 1
Nie jem cukru od ponad 4 lat i jak zawsze poznaje nową osobę to ona mi mówi "Jak mi Ciebie szkoda, bo nie możesz jeść tych wszystkich słodyczy", a ja zawsze odpowiadam "To mnie szkoda Ciebie, bo Ty je musisz jeść, a ja nie chce i to jest różnica". Świadomy wybór to dar i błogosławieństwo. Czasem robimy coś dla mody, dla zabawy lub by schudnąć- jednak jeśli podejmujesz decyzję o zdrowym trybie życie, bo szanujesz swoje ciało, kochasz siebie- to jest to zupełnie coś innego. Potem już nie chcesz jeść słodyczy ze sklepu, bo znasz konsekwencje ich jedzenia i po prostu szkoda Ci swojego organizmu.

#2
Jestem bardzo wytrwałą osobą, jak coś sobie założę to dotrzymuję słowa. Moją dewizą życiową jest by nigdy siebie nie zawodzić. Często jest tak, że siebie oszukujemy by ukryć nasze słabości. Mnie udało wypracować w sobie determinację i trzymanie się zasad jakie sobie wyznaczam. Oczywiście te zasady często podlegają zmianie, bo ja się zmieniam, mam nową wiedzę i co za tym idzie wprowadzam aktualizację do swojego życia. Jednak wszystko co robię to dla dobra mojego ciała.

#3
Kocham Grecję! To jest moje miejsce, w którym chce żyć. Musiałam być grecką boginią w poprzednim wcieleniu, bo już w podstawówce czytałam mitologię po 20 razy z wypiekami na twarzy, wyobrażając sobie siebie rzucającą piorunami. W sumie niewiele się zmieniło od tego czasu. :D Mój plan to wyjechać do Grecji na rok i zobaczyć wszystkie pory roku.

#4
Kocham śpiewać i tańczyć - tylko w domu lub pod prysznicem. Wydaje mi się, że tańczę Jazz, chociaż to może wyglądać bardziej jak niezgrabne wygibasy. Natomiast pod prysznicem to jestem jak Whitney Houston, przynajmniej tak wtedy myślę. Na szczęście jestem sama, więc mogę tkwić w tym przekonaniu i nikt nie wyprowadzi mnie z tego błędu.
Taniec i śpiew daje mi wolność. Od czego? Od natłoku myśli, uwalnia mnie i sprawia, że jestem tu i teraz w swoim ciele. Takie ugruntowanie się, zejście do ciała i poczucie go. Cudownie jest zamknąć oczy i oddać się ruchom, bez oceny, bez tego jak i co się powinno- tylko RUCH.

#5
Bieganie, spacery i joga. To moje trzy ulubione aktywności. Bieganie dla zabawy- tyle ile chce, w takim czasie jak chce- bez presji. Spacery- najlepiej długie, w ciepłe dni, bez celu. Daje się ponieść intuicji, jak mam ochotę skręcić w prawo to właśnie to robię. Za każdym razem odkrywam inne ciekawsze miejsca. To pozwala odpuścić kontroli i sprawia, że ufam sobie. Joga natomiast wspaniale rozciąga moje ciało. Po całym dniu siedzenia przy komputerze- to taka ulga zrobić kilka pozycji z jogi i wyczyścić swoją głowę ze "śmieci"




Patrycja


# 1
Mam duszę artysty, kocham rysować, robię to w każdej wolnej chwili. Moim małym " szkicownikiem" jest mój bullet journal, który jest przepełniony rysunkami. Personalizuję się z innymi artystami i odnajduję wspólny język. Moja głowa przez to jest pełna nowych pomysłów które staram się od razu zapisywać.

 # 2
Jestem "molem książkowym" zawsze mam przy sobie książkę lub e-book'a, czytam codziennie i poświęcam książkom zdecydowanie najwięcej swojego wolnego czasu, czytam wszędzie: w metrze, w parku, na przerwie w pracy, w kawiarni, przed snem .... Mam na szyi tatuaż który pochodzi z mojej ukochanej książki.

# 3
Książki łączą się z miejscami które chciała bym kiedyś odwiedzić, więc moim marzeniem jest podążać śladami moim ulubionych książek, mieszkając w Londynie mam taką możliwość w stosunku do Anglii i to jest fascynujące, lecz marzenia sięgają dalej. Jest cała Europa i USA do zwiedzenia, najpiękniejsze książki pisane są w Paryżu, Rzymie, Nowym Yorku, Toronto i jeszcze dalej, lista jest długa, miejsc jest wiele, ale marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia.
 
# 4
Zbieram pocztówki, mam ich kilka set, na dzień dzisiejszy mam z większości Państw i ich stolic, jak również z wielu miast, moje wszystko pocztówki są puste. Wymieniam się pocztówkami z ludźmi z całego świata, przez to mam też znajomych na całym świecie z którymi zdarza mi się widywać. W przyszłość z moich pocztówek powstanie tapeta w kształcie mapy na jednej ze ścian w moim domu.

# 5
"A ja nie byłam małym dzieckiem, jestem nadal nim, dzieciaka z tamtych dni ukryłam z głębi swojej krwi". Zdecydowanie te zdanie mnie podsumowuję, chociaż ja zawsze mówię " pielęgnuje wewnętrzne dziecko ", gram w pokemony, gram w gry na komputerze, rysuje i koloruje, chodzę na plac zabaw, jeżdżę do parków rozrywki, jeżdżę na wrotkach, chodzę na bajki do kina, uwielbiam cytaty z Kubusia Puchatka, Harry Potter zawsze będzie w moim sercu, a miłość platoniczna jest szczera i bez warunkowa. :)





3 komentarze: